Inskolningsdag 1 - Check!

Inskolningens första dag gick väldigt bra, Alice verkar trivas bra på dagis. Hon satt inte många minuter i mitt knä på den tiden vi var där. Hon hittade andra som kunde bära omkring på henne. Nu har Alice sovit och fått mat i sig och är redo för lite bus här hemma. Ville och jag åt mat medans Alice sov. Ska ta och ruska liv i min son och sedan gå in på deras rum och busa.

Jonis tog två härliga bilder på mig och Alice i december, de ska framkallas och ramas in.

Kan mamma få en puss?



Kärlek!


* ~ * ~ * ~ *

Ni glömmer väl inte bort och vara
med och tävla om ett av fyra kit
från Cliniderm?

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att det fungerar bra med inskolningen, och vilken underbar bild på er, så fina <3 Här verkar luran piggare, men blir nog ändå en lugn dag... Kram

2011-01-11 @ 09:21:57
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0