Längtan

Imorse fick vi sovmorgon, Alice vaknade strax innan sex. De senaste dagarna har hon hoppat upp strax efter fem. Annars så har vi alla fyra sovit gott.

Nu sitter vi här och kollar på Totte och myser i soffan.

Igår kväll fick jag ett ryck och började sortera papper, sorterade betalda räkningar som låg i mappen. Men nu är de uppdelade årsvis och sorterade via företag, så nu ska de få flytta ut i förrådet. Skönt att få tömma den mappen. Nästa projekt är att sortera alla andra mappar så det blir lite ordning.

Jag längtar efter varma sommardagar..


* ~ * ~ * ~ *

Ni glömmer väl inte bort och vara
med och tävla om ett av fyra kit
från Cliniderm?

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag fick tummen ur å sorterade när jag lyfte av luckorna av ett skåp i köket, skönt! Å vilken härlig sommarbild <3 Massa kramar till er!!!



Ps Den är postad... en dag sent pga kräkis förlåt! Ds

2011-01-13 @ 14:49:00
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0