En stycket Torsdagens

Det vart lite stressigt att ta sig från jobbet, hem byta om och hämta Ville för att sedan åka till MBC. Vilket underbart gäng det är! Alla är peppande och stöttande, och ledaren är kanon. Själva träningen sker i olika moment, blandat styrka och kondition. Backarna vi har gått i dag är inte att leka med men jag känner mig så nöjd, så imorgon ser jag fram emot träningsvärken.

Maten idag har fungerat fint, den stora utmaningen blir imorgon när jag är ledig.

Frukost, två mörka mackor med kalkon, 1 dl joucie.
Mellis: 1½ morot (jag blir väldigt mätt på dem och står mig ett tag, det gillar jag!)
Lunch: rester från igår + sallad
Mellis: 1 litet äpple, 2 mörka mackor med kalkon (eftersom jag skulle träna)
Middag: Lasangette och lite grönsaker.
Kvällsmål: 1 ägg

Har lyckats dricka mer än 1.5liter idag!!

Imorgon blir det träning igen, 1½ på gymmet tillsammans med hela familjen. Sedan tar vi helg!

En krönika med Olga Rönnberg, läs den!

Kommentarer
Postat av: evamy

Tack för din kommentar! Jag ska nog fortsätta.. tänker nog itne ta bort sidan iallafall!

2011-09-23 @ 20:26:18
URL: http://evamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0