Energiboost

Vad mycket energi man får av att träna, känner mig redan som en annan människa! Träningen gick bra imorse och gick 25 minuter på löpbandet och kom en halvmil. Brände hela 357 kalorier. Har fått i mig över 1 liter vatten idag med med borde försöka få i mig en halv liter till. Men fy vad man springer och kissar...

Dagens mat:
Frukost - Jouce och en macka, mörkt bröd med ost och skinka.
Mellis: 1½ morot
Lunch: kycklingsallad med liiiite pasta.
Mellis: 1 äpple och ½ morot
Middag: Bulgur med lite kyckling uncle bens + sallad

Sedan har jag hoppat över hissen idag och tagit trappen när jag ska hämta eller när jag har lämnat. Annars så har dagen gått i ett och inte hunnit med att röra på mig i övrigt.

Brände en skiva igår som jag skulle haft på träningen imorse men jag lyckades inte bränna den ordentligt. Trist men jag får försöka igen.

Nu ska jag sätta mig med lite virkning i soffan.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0