Dagens

Dagen har varit bra, både mat och träning. Tränade 1 timme på gymmet imorse, genomkörare av kroppen och 6 minuters kondition på gåbandet. Ett par plankor gjordes med. Börjar känna lite i träningsvärk i magen och benen nu, skön känsla!

Maten idag:
Frukost: 1 skiva knäckebröd med 1 skiva kalkon, 1 glas juice, 2,5dl lättyoughurt med lite müsli
Lunch: Köttfärsås med en par strån spagetti och sallad
Mellis: Kaffe, 1 liten bit morotskaka, 1 äpple
Middag: Falukorv, ½dl fjärilar och sallad

Dock har jag inte lyckats dricka 1 liter vatten men det kommer. Och något jag blev stolt över mig själv var att jag tackade nej till Jens supergoda vaniljhjärtan!

En av mina Lindor, är min stora inspirationskälla! Hon är min Olga!! <3

^^^^^^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej dig gumman! Maskerad puma? Nää, du är fin - så är det bara! Men man måste trivas med sig själv också, hoppas du når trivselvikt (fit?) snart!



Boot camp tänkte jag pröva på i somras, men det blev aldrig att jag pallrade mig dit. Men är sugen på andra aktiviteter som zumba men.. det är ju det här med barnvakt. J jobbar ju heltokigt så då blir det ju väldigt sporadiskt deltagande. Känns inte lika roligt då.



Och dem där tusenlapparna borde veta hut, bara fara o flänga iväg sådär ifrån en. Ja ja, får knega ihop dem... en annan vacker dag ;-)

2011-09-19 @ 22:12:29
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fniss å du är min OLGA :-D

2011-09-20 @ 08:10:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tinezza

Ha ha ha :)) Du som vanligtvis inte dricker mycket vatten får nog sänka målet på en liter vatten om dagen. Annars får kanske kroppen en chock ;)

2011-09-20 @ 09:07:32
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Linda

Men gullet <3. Jag älskar att höra dom orden! ÄLSKAR. Jag vill inspirera. Jag tror på dig!!! Hejja hejja!

2011-09-20 @ 22:05:37
URL: http://blogg.mama.nu/lindasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0